Sterk med stang:
En effektiv og gøy time hvor vi hovedsakelig bruker vektstang, men også manualer og step-kasse. Vi jobber til fengende musikk som virkelig får deg til å gi alt og vi får trent både store og små muskelgrupper. Du velger selv hvor tungt du vil ha det, dette er derfor en time for alle. Litt kondisjonstrening uten noe utstyr er flettet inn hvor vi får kjent på høy puls. Husk at det alltid skal svi litt!

Instruktør:
Rose Mari M. Lian

HIIT:
Står for "Høy Intensitet Intervall Trening". Vi utfører korte intensive øvelser som utfordrer både styrke, kondisjon og bevegelighet. På denne timer vektlegger jeg kondisjon og høy puls, derfor er den lagt opp med enkle trinn og passer for alle.
-Get up & HIIT up!

Instruktør:
Marlen Nygård Møller

Hiit`n stretch

En høyintensiv treningsøkt, med sprudlende musikk og gøye steg. siste del av timen er rolig ,
strekk øvelser.
Instruktør:
Gyro Eliassen

Step / Core:
30 min. kondisjonstrening med hjelp av trinn og trinnkombinasjoner på step-kasse. Her trener vi kondisjon samtidig som vi styrker ankelledd, kneledd og lår- og setemuskler! Du kan selv velge intensiteten.
Deretter 30 min. coretrening (kjernemuskulatur) som utgjør mage, nedre del av rygg, hofte- og bekkenmuskulatur.

Instruktør:
Carina Vinvand

Styrkeintervall:
Vi starter med lett oppvarming for å få igang kroppen, før vi går i gang med styrketrening i takt med musikken. Deretter går vi over på intervalltrening hvor vi jobber med effektive øvelser i vårt eget tempo. Her får vi pushet grensene våre før vi til slutt avslutter med en liten uttøyning.
Vi bruker egen kroppsvekt, manualer og strikk. En gøy, enkel og effektiv time som passer for alle!

Instruktør:
Ann Louise Andersen

Puls Pump:
En time som inneholder kondisjon og styrke. Alt i en time. Annenhver sang er intervallpreget kondisjon og styrke med vekstang / egen kroppsvekt i kombinasjon med motiverende musikk. Enkle trinn og effektive øvelser gjør at timer passer for alle. Du kan selv velge hvilket nivå du vil ligge på!

Instruktør:
Tove Mette Hodne

Sterk med stang:
Ren styrketime for hele kroppen hvor vi bruker stang og step-kasse. Passer for alle!

Instruktør:
Rita Gundersen Reinertsen

MRL:
Timen fokuserer på Mage, Rumpe og Lår (MRL), samtidig som du bruker hele kroppen. Vi bruker for det meste egen kroppsvekt, men kan også bruke utstyr. Enkle trinn og øvelser med en liten puls topp midt i timen, for vår viktigste
muskel (hjertet)! Timen passer for ALLE, det er du som styrer intensitet og styrke.

Instruktør:
Hanne Bentsen Rosaas

Yoga:
Stilen er dynamisk og leken, med fokus på kroppsbevissthet i alle bevegelser. Kenneth er svært inspirert av å skape flyt og kreative sekvenser. Fokuset legges spesielt på å "gjøre" og "være" litt saktere. Spesielt for å kunne stresse ned. Pusten er essensiell, først og fremst for å roe sinnet. Fysiske mål blir å øke fleksibilitet, styrke og balanse. Kjernen er i sentrum! Timene passer for alle. Utfordringer og variasjoner blir tilpasset den enkelte. Tonen er uformell.

Instruktør:
Kenneth Mortensen

Tough:
Variert, funksjonell trening!
Ofte med høy intensitet, men aldri så høy at det går på bekostning av god teknikk og holdning. Som er viktig for å holde seg trygg og skadefri.
Passer perfekt for alle aldre, uansett fysisk form og tidligere erfaring.

Instruktør:
 Kenneth Mortensen og Mergim Neziraj

Tough mix
En slags sirkel time, hvor vi bruker utstyr som box, kettelbells, manualer, strikk osv. Her bestemmer du intensitet selv. vi bruker musikk i timen, men ingen øvelser er lagt opp til takt.  Hver time er forskjellig. kjempegøy timer hvor du kan sprenge dine egne grenser!

Instruktør:
Alle

30 min. Tabata:
Her har vi fokus på enkle kondisrelaterte øvelser der vi jobber 20 sek / 10 sek hvile. En effektiv, svett og hard halvtime, men du jobber hele tiden ut ifra ditt nivå. Dette passer for alle

Instruktør:
Anne-Mari Leesland

30 min. mini bands:
Minibands er smp gummistrikk som er ideelle til aktivering, oppvarming, skadeforebygging og stabilisering. Du får garantert god rumpekontakt!

Instruktør:
Anne-Mari Leesland

Tabatamix:
En enkel og tøff kondisjons- og styrketime hvor du selv avgjør intensiteten. Fengende musikk som driver oss til å gjennomføre øvelsene. Vi bruker mye egenvekt og også manualer til de ulike øvelsene.
Det jobbes i 20 sek / 10 sek hvile. Hele kroppen får vi kjørt på en effektiv måte!

Instruktør:
Anne-Mari Leesland,  og Elisabeth Leesland

Zumba:
Zumba er en dans som har røtter fra latinamerikanske pulserende rytmer som ved hjelp av god musikk gir deg god stemning og masse energi, og en av grunnene til at konseptet har blitt så enormt populært er at det er et enkelt program de fleste kan mestre. Zumba skal også gjøre at du får brukt hele kroppen med enkle trinn, du kan forbrenne mellom 600-800 kalorier hvis du klarer å gjøre trinnene riktig Dette er en utrolig morsom time som kombinerer både dans og trening, og det er også grunnen til at det blir så effektivt. Dette er faktisk en time som passer «for alle», så fremt du er glad i musikk, bevegelser og dans. Du bestemmer selv hvor hardt du skal presse deg i løpet av timen, og dersom du er ute etter litt morsom variasjon i treningshverdagen, er dette et svært godt alternativ. Siden trinnene er såpass enkle og du selv bestemmer nivået, kreves det ikke at du er i knallform eller har danseerfaring for å delta. Øvelsene er heller ikke spesielt feminine, noe som gjør at timen også passer for gutta som har lyst til å svinge seg litt.

Instruktør:
Viviana Gallegos Guzel

Tough Ute:

Tough ute er en time alle kan være med på. Vi bruker våres utepark, rett utenfor inngang til Trimeriet. Øvelsene er enkelt lagt opp, der vi bruker apparatene, og div utstyr som store dekk, sand sekker, eller annet morsomt utstyr. Timen og instruktør er forskjellig hver gang. Du vil få både kondisjons og styrke øvelser, som er tilpasset deg. Det er du som avgjør intensitet, og hvor tungt du ønsker å gjøre det. Tough ute timene, er kun ute hvis været tillater det. Er det regn og møkka vær, er vi innendørs!

Instruktør:
Rullerende